Post by navdavanteref on Feb 17, 2022 3:23:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
Det är bra men du gör framsteg väldigt svårt om du inte måste betala. Jag förstod att det är pengar för att göra spelet bättre, men kom ihåg att folk borde vara villiga att spela spelet och inte frustrerade över det. Var snäll och gör nivåerna mer tillgängliga eller sänk priserna. Så alla kan njuta av det. Tack
Väldigt roligt och beroendeframkallande, önskar bara att det fanns fler utmaningar att övervinna.Blev lite tråkigt efter ett tag.
Gamrplay var roligt men ibland lite omöjligt vilket gör att du använder in-game-objekt för att "fortsätta". Bara så att de kan få ut några $ av dig. Men annars, om du gillar det, skulle du spendera cirka $10 per dag lätt bara för att "fortsätta". Ta bort några av betalväggarna / eller betala för att fortsätta spela. Det är ett bra spel men jag vill kunna spela utan att behöva spendera 5 spänn när jag missar en utmaning av 3 kunder på grund av en omöjlig tidsresa.
Det är alldeles för stressigt! Fy!!!😡
Disney Plus Expands Original Lineup in Latin America - The ...
Diner dash med svampbob-tema! Superberoende älskar det!
Spelet börjar ha fel. Nivåerna startade utan att laga mat och kunden dyker upp utan att ha begärt något. Andra nivåer fryser maten och är inte längre klickbar men kunderna blir fortfarande arga.
Varje gång jag försöker spela spelet fortsätter det att sparka ut mig 👎
Jag gillar det här spelet 😅 men ibland tar det ett tag för högt.
Jag njöt verkligen av spelet, men sedan uppdateringen måste du spendera mycket pengar. De har gjort det omöjligt att klara nivåer och det är löjligt dyrt att uppgradera sitt kök. Så nedslående. Om du inte vill spendera mycket pengar kommer du inte att njuta av spelet.
SpongeBob: Krusty Cook-Off Jocuri obișnuite rnu
Lätt peazy
Jag och min syster laddade ner det här spelet och det var bra att det här spelet fick 5 stjärnor. jag var som på nivå 7 och min syster är som på nivå 16 men hon laddade ner det för mig men det här är så bra att du har en 5 stjärna
Mitt spel kraschar hela tiden när det når 95 % laddningsskärm
Det var bra till en början, men nu när jag är klar med en nivå stängs hela spelet.
SpongeBob: Krusty Cook-Off Казуални cvq
Ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Jag älskar SpongeBob och det här spelet är så roligt! Ge det definitivt ett försök, speciellt om du älskar Svampbob!
Rolig och underhållande Jag gillar historien, men det finns ett mindre fel som uppstår efter att ha slutfört ett uppdrag. Det tar dig inte tillbaka till huvudområdet när du är klar. Jag måste stänga och gå tillbaka i spelet. Det är inte helt dåligt eftersom det fortfarande visar att jag slutförde det sista uppdraget, men det skulle vara skönt att inte behöva stänga spelet efter varje uppdrag. I övrigt gillar jag verkligen spelet. Det är ett 5-stjärnigt spel men det ena felet sänker det till 4
Massor av mikrotransaktioner och gör nivåer onödigt svåra att få dig att spendera pengar. Kan vara kul ibland. Kunde vara bättre
Bra spel men efter att jag klarat den första nivån och gick till Krusty Krab var allt blockerat och spelet fortsatte att frysa
Jag tycker att det är ganska löjligt att du behöver pengar OCH ädelstenar för att uppgradera föremål. Dessutom är pengarna bara för ONE claw game för mycket. Du kan inte uppgradera karaktärer tillräckligt snabbt utan att dumpa pengar i spelet. I princip kommer du att förlora om du inte spenderar pengar. 😒
Bra spel men jag ger det 3 stjärnor eftersom det finns många annonser och ibland kommer annonserna att få mig att stänga appen och jag måste vänta på att den ska laddas om igen förutom att den är anständig
Allt var bra tills jag kom till Krabby patty-nivåerna. Jag klickar för att starta den första och spelet fryser
Spelet var roligt till en början... När du gör pannkakor var det enkelt. Det enda jag inte gillade i det skedet är att det nästan tvingar dig att göra uppgraderingar av din "restaurang". Men du bryr dig inte om att tjäna massor av mynt och ingenting var så dyrt. Sedan börjar du jobba på Krusty Krab. Det verkar som att du tjänar mindre mynt men de första uppgraderingarna kostar 4000-6000 mynt. När nivåerna avancerar och blir svårare med argare kunder är det svårare att hänga med utan att kunna uppgradera. Inte kul.
SpongeBob: Krusty Cook-Off Alkalmi vojl
Jag är ett barn det här spelet är fantastiskt när du får ny mat.
: Sponge on the Run APK ... samtidig rendition önskvärd تحميل SpongeBob: Krusty Cook-Off 2021
Roblox MOD APK 2.506.608 (Obegränsat Robux) Ladda ner
Toca Life World: Build stories Vzdělávací yxhx
De ger väldigt små belöningar och jag ser inget sätt att tjäna grymma biljetter utan att köpa. För att inte tala om annonserna. Skulle inte rekommendera
Älskar att spela spelet, önskar bara att diamanter var mer lättillgängliga, gavs oftare och i större mängder. Det gör det svårt att fortsätta vända hamburgare när du inte klarar nivån eftersom du inte har tillräckligt med diamanter för att uppgradera ditt kök. Dessutom är boosters alldeles för svåra att få tag på med hur ofta de behövs. Jag är sjukt snabb Gonzalez i det här spelet men till och med jag behöver hjälp oftare än inte på de högre nivåerna. Vänligen överväg ändringar, skapare, om möjligt. Tack.
Jag gillar det här spelet än så länge, och eftersom jag älskar Svampbob finns det inget minus i karaktärer och övergripande färger. Det är dock lite irriterande att se annonserna, annonserna, annonserna som ALLTID dyker upp efter att vi är klara med en nivå. Dessutom var spelet lite långsamt att svara ... ja, kanske för att det precis släppts och behöver mycket förbättringar. Utöver allt detta är juvelerna svåra att vinna (såvida du inte har mer än bara fickpengar att köpa dem). Förenkla oss med gratis ädelstenar så ger jag gärna 5 stjärnor.
Kran Flytta för att börja flytta dina kontakter. Klicka på OK. Läs också: Hur du fixar SpongeBob Krusty Cook-Off fortsätter att krascha
Ger min hjärna och händer en utmaning. MYCKET PÅLITLIGT OCH FANTASTISKT SPEL!!!!!!!!!
När jag väl kommer till den del där han ska laga hamburgare äntligen låter det mig inte göra någonting. Kunderna beställer och ingenting händer.
Jag är så glad när jag spelar det här spelet, inte bara att jag älskar att titta på Sponge Bob, utan jag älskar att spela spelet ännu mer 🙃
Beroende av detta spel. Kan inte få det att fungera